Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Οπτικές Ελευθερίας

για να ξέρεις τι είναι ....
Οπτικές Ελευθερίας
Ελευθερία είναι να Ζω πραγματικά σαν ύπαρξη, να ζω πραγματικά σαν άτομο, να ζω πραγματικά στο Εδώ και Τώρα. Να Ζω χωρίς να ελπίζω, ζω χωρίς να σκέφτομαι το παρελθόν ή το μέλλον, να ζω χωρίς να συμβιβάζομαι, να ζω χωρίς να αισθάνομαι ότι εγκλωβίζομαι. Να Ζω χωρίς το συναίσθημα να με κουμαντάρει και χωρίς ο νους να με κατευθύνει.
Ελευθερία είναι όταν δεν φυλακίζομαι σε σκέψεις και συναισθήματα.
Ελευθερία είναι να πηγαίνω όπου με πηγαίνει η καρδιά μου, όπου με πηγαίνει το πάθος μου, όπου με πηγαίνει η στιγμή χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς ενοχικά συναισθήματα, χωρίς πρέπει και δεν πρέπει.
Ελευθερία είναι να μπορώ να συμπεριφέρομαι αυθόρμητα όπως αισθάνομαι σαν το παιδί που δεν σκέφτεται τις κινήσεις του, δεν λειτουργεί μηχανικά.
Ελευθερία είναι να ακολουθώ τις προσταγές της ζωής μου, τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας μου, τις προσταγές των ρόλων της ζωής μου με χαρά, με φρέσκια ενέργεια, με διάθεση και όρεξη, χωρίς να αισθάνομαι ότι αναγκάζομαι να κάνω κάτι που δεν θέλω, που δεν μου αρέσει.
Ελευθερία είναι να μπορώ να αισθάνομαι κάτω και από τις πιο δύσκολες συνθήκες καλά, να αισθάνομαι ευγνωμοσύνη και χαρά, ανεξάρτητα το τι συμβαίνει στον εξωτερικό μου κόσμο εκείνη τη στιγμή.
Ελευθερία είναι όταν δεν έχω προσδοκίες, δεν έχω επιθυμίες, δεν έχω προκαταλήψεις, ούτε στεγανά. Ρέω σαν το νερό, κινούμαι σαν τον άνεμο.
Ελευθερία είναι να έχω πλήρη γνώση, αίσθηση και βιώμα ότι είμαι πνεύμα σε υλικό σώμα.
Ελευθερία είναι να Είμαι, να Είμαι απλά και να το ευχαριστιέμαι. Να είμαι ο εαυτός μου, όπως είμαι, με τις ατέλειες μου και τις αδυναμίες μου. Αν καταφέρω να είμαι ο εαυτός μου, τότε έχω καταφέρει να νιώσω την ουσία της λέξης. Γιατί όταν καταφέρω να συλλάβω την ιερότητα μου, όταν καταφέρω να συλλάβω το μεγαλείο της ύπαρξης μου, τότε βιώνω την απόλυτη ελευθερία.
Διαβάζω τίποτα άλλο δεν κάνω και όσο με ανακαλύπτω με βρίζω...Και θα το κάνω όσο ζω για τους απειροελάχιστος εδώ μέσα που είναι Άνθρωποι. Δεν αναρτώ για λαικ και διάφορα τέτοια
πηγή μου 
http://www.enorasis.edu.gr/?p=24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου