Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου

Προφίλ

::

 
 
Όλα είναι απλά όταν υπάρχει μεράκι, εμπειρία και σωστά υλικά. Και όταν υπάρχει μεράκι το αποτέλεσμα είναι πέρα από κάθε φαντασία. Αυτό το μεράκι χαρακτήρισε από την αρχή την δουλειά μας και με τον καιρό η δουλειά για μας έγινε τέχνη. Η τέχνη μας μετουσιώθηκε σε αγάπη για ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, το αυτοκίνητο. Δίνουμε προσοχή και στο πιο απλό κομμάτι γιατί τα μικρά μυστικά, κάνουν την διαφορά.

Σαν άνθρωπος δεν έχω υποσχεθεί ποτέ κάτι που δεν μπορώ να κάνω, το ίδιο και σαν επαγγελματίας και αυτό το αποδεικνύουν τα 30 χρόνια που βρίσκομαι και εργάζομαι στον χώρο.

Είμαι μόνιμος εξωτερικός συνεργάτης της Ταστα Μερσεντές εδώ και 13 χρόνια και όμως ακόμα μαθαίνω να παντρεύω καινούρια και παλιά υλικά και με την αγάπη μου για το αντικείμενο να κάνω την διαφορά.

Δεν είμαι δεσμευμένος με καμιά εταιρία (παρόλη την πολυετή εμπειρία μου στον χώρο των αυτοκινήτων) και ούτε θα το κάνω ποτέ γιατί θεωρώ πως ποτέ καμιά εταιρία δεν τα έχει όλα και ας υποστηρίζουν το αντίθετο. Δεν πουλάω κανένα υλικό, απλά παίρνω από όλες και κάτι.

Έτσι κάνει ο σωστός επαγγελματίας και θέλω πιστεύω πως είμαι σωστός.

Δημήτρης     http://www.ecocleancar.gr/el/company.asp?textID=10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου